onsdag 13 maj 2009

Usch nu kommer korna

Idag när vi skulle upp och lägga spår var heden stängd:( Nu är det kornas tur och de går där ända till snön kommer...jösses vad trist...Enarna har varit perfekta skul...Får hitta ny bra plats för detta. Eller så får husse börja snickra... I veckan har vi kört lite blandad spårterräng, idag var lilla Tove med och la spåret...en och annan köttbulle hamnade i magen på henne...skvallrade husse:)

Var tisdagen säsongens sista hedenrunda? Här finns inte bara bra skul utan också häftiga vallgravar att spåra i...


I söndags var vi i Habo på valpkurs och i måndags avslutades valpkursen här i Varnhem med grill och tårta som jag inte fick smaka....Men husse och jag fortsätter däruppe på torsdagar med spårkurs. Första gången var i torsdags, matte var hemma och jobbade....och i morgon skall de visst på nån kvartersfest på jobbet så då blir det vila för mig hemma hos Mats o Ingrid.
Jag skall få simkort på badhuset, matte är nojjig över min stora kropp....hoppas plurret är gött!


Måndagen bjöd på bla annat platsläggning och tårta


Fartfylld söndag

Härliga Trazzla - syrran

Lyckliga jag och husse med sikt mot bilen...



...och en ännu lyckligare Uno tillbaks med leksak vid uppletet.
Han är ju superduktig den lille...störtskön



5 kommentarer:

  1. Vad kul med spårkurs.Trevliga bilder.Synd med heden där men det är bara att ge sig ut att leta efter mer spårmarker.Lottie

    SvaraRadera
  2. Gud va mysigt det ser ut där hos er. Vi måste nog göra ett studiebesök, ser det ut som.

    SvaraRadera
  3. Hallo på er!

    Undrar om du kan tänka dig och ta hand om Trazzla i morgon?

    Kram Kicki

    SvaraRadera
  4. Hej hej
    Det är klart!
    Maria

    SvaraRadera