onsdag 2 december 2009

Riktigt kallt


Härliga kyla, jag väntar på snön. Avslutning på valpkurs ikväll.
Min lilla valp börjar bli stor. Passagen ping-pong håller just nu att passera, stackarn. Spöken finns det i överallt. Sen har man ju glömt vad sitt o ligg är....ser lika förvånad ut som en annan kille här i familjen när inga kläder finns rena. Det är ju tur att Vilda på sistonde blivit så himla redig som kan visa honom att man går in genom ytterdörren när matte ropar "in". Annars hade han väl stått där ute hela natten...

På fredag skall jag o gubben ut o fira. 10 år. Söndag är det dags för träning med IPO gruppen igen. Skall bli kul att träffa er alla igen! Nu blir det säng för i morgon är det foto hela förmiddagen. Jag måste hinna köpa in rekvisita på morgonen där.

Vi hörs!

4 kommentarer:

  1. Jag tänker på er och kom ihåg...EFTER REGN KOMMER DET SOLSKEN...eller??????????????
    Ha det
    Tuija

    SvaraRadera
  2. Solsken...du menar umza^^

    Kram
    Anders

    SvaraRadera
  3. Hur har det gått?????????? Jag är nyfiken...hihii!
    Är han lycklig nu eller?

    SvaraRadera