torsdag 29 januari 2009

Jag, delfin?

Backa....så rullade köttbullen in mellan framtassarna på mig och sen kom klicket och jag satte tänderna i godbiten. Duuuktig tjej log hon. Det var himla roligt, jag kan göra vad som helst för den där köttbullen...sitta, ligga, gå fint, gå ner i brygga, gå ner i split, dansa på tå......nä nu ljög jag .....men jag kan snart backa. Jag håller på att bli "inklickad", fungerar det på delfiner skall det väl fungera på mej säger dom. Jaha, och var i ligger likheten? Kan dom backa?

En heldag hos Mats o Ingrid och grannhunden därute med mycket bus, hämtning på em och träning hemma...var helt sluuut på kvällen, bara råkade.......somna.......i soffan...

Red. Förträffligt lik husse här

2 kommentarer:

  1. Det är kanonbra.Har aldrig riktigt anammat det själv men det handlar bara om dålig självdisicplin.Kanske med en ny valp.Lottie

    SvaraRadera
  2. Ja, det är faktiskt första gången jag nyttjar detta. Vi får se hur det går...
    Oavsett så är hon helt UNDERBAR, så positiv och glad och kvick. Tack för henne!/Maria

    SvaraRadera