onsdag 1 april 2009

Jag kan förklara allt...


Tur att det inte fanns vassa kanter på denna/red


Så här var det -Den stod väldigt nära kanten på köksbänken och ni var på övervåningen, så enkelt var det.
Gott var det,men ack det som varar för länge. Matte kom ner efter hon hört när jag försökte banka ur det sista mot klinkergolvet. Nosen var för kort...eller burken för djup. Jag och Husse har börjat på valpkurs, eller mest han tror jag. Men vi hoppas att få plats på Normans kurs också. Matte har kommit hem från Thailand, hon är alldeles nybiten av en akvariefisk, ja jösses vilket stort bett, hela 5 mm, mycket att skryta över?
Jag har börjat löpa, därför är jag nog lite extra trött....eller är det veckan med alla LAN-grabbar här hemma? Minst 7 var dom i köket...tur att matte höll sig borta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar