måndag 29 juni 2009

Till Minne

Axets Waco
I dag skulle vår Pascal - (Axets Waco) blivit 8 år. Han var efter Beathalandet Falconetti och Svartenborgs Kira. Det var tack vare denna underbara hund vi fann Lottie o Peter o Beathalandet. I morgon bär det i väg för att hämta hem Winter. Säg mig hur ser oddsen ut på dubbelW kull igen? Jag ser det som ett gott tecken. Vilda har ordinerats vila några dagar, går på tarmdiet-Värmen får ju de flesta att bli matta, lägg på löp och antibiotika så förstår jag att hon är lugnare än vanligt. Men nu i kväll så studsade hon ut, sprang och hämtade bollen- en befrielse när solen gått ner. Aptiten är det verkligen inget fel på, maten kommer ut åt rätt håll nu och jag håller verkligen tummarna för att denna pärs snart är över. Inget roligt med sjuka djur. Valpsäkrat och "boat" har jag o Anders gjort senaste tiden. Nya staket och plank på väg upp, större bil och hundgården är på G. Det blir en grymt bra semester i år. Härligt!

Efterlängtad! Beathalandet Winter


Vi hoppas att Vilda snart är tillbaks i sitt Esse

3 kommentarer:

  1. Ja det hoppas vi verkligen.Winter längtar!

    SvaraRadera
  2. Så roligt med en valp och hoppas Vilda snart är på alerten igen!!
    Kram i värmen

    SvaraRadera
  3. Det hoppas jag och lycka till med nya valpen!Kram Jeanette

    SvaraRadera