torsdag 16 juli 2009

I väntan på att krogen stänger....

Dagens apportering gick väldigt fint.

..och eftersom vår Frida inte tagit körkort ännu får vi turas om att hämta henne efter hennes arbetspass, ja då hinner man ju ändå blogga lite. Ikväll skulle tydligen Johan Palm vara där med andra artister. Jag hoppas hon har hörseln kvar när hon kommer hem, tösen. I morgon hoppas vi grävmaskinen blir ledig på hyrfirman så att vi kan gräva ur för hundgården. Jag hoppas också att inte hela trädgården blir en jordhög,- "nu när vi ändå hyr den"...Anders har hittat en gammalskogsväg till Skara som han cyklar med Vilda. Häromkvällen skulle jag ta cykeln, det gick så där....Jag får nog cykelträna själv innan jag släpar med Vilda nästa gång.

Vilda går fint i spårkärnan.

Winter spårar korv



Lite mysbus

1 kommentar:

  1. Ni ligger då i och tränar, ni är fantastiska!
    Kan ni tänka er att hjälpa till i biljettkassan någon dag på SSM?

    SvaraRadera