torsdag 13 augusti 2009

Frida flyttar hem igen!


Frida mellanlandar hemma igen


Gräsänkling är jag när bohaget hämtas hem från Umeå, hämtar även hundkärra som de kan packa dotterns alla pryttlar i. Själv tänkte jag passa på att rensa garderober medan Anders är i väg;) Denna gång skall jag försöka få det till tippen (utan bil) innan han kommer, annars är han väl i och river upp sopsäckarna igen, det har ju hänt förr. Jag och Robin har promenerat hundarna i kväll, regnet fullkomligen vräker ner och en ton av blöt hund sprider sig i huset...:)

4 kommentarer:

  1. Du får väl ta taxi till tippen med grejerna, ha ha!
    Kanske kan det vara värt det, vad vet jag. Här hemma har vi en egen tipp, praktiskt!!

    Man kan faktiskt få väldigt bra inspiration av att vara för sej själv och greja.

    SvaraRadera
  2. Haha Taxi vore skitkul, kostar säkert ett par hundra dit, men vore värt synen:)"Ta en kombi- jag har lite bagage:))" haha

    SvaraRadera
  3. Glömde tillägga att det var en väldigt snygg bild, gissar att det är Frida. Jättesnygg och effektfull!

    SvaraRadera
  4. Jo det är en rolig bild! Och gissa om Winter gillar nosringen?;)

    SvaraRadera