söndag 22 november 2009

koira, koira, koira...:)


Riktigt bra IPO helg. Man lär sig mer om hunden OCH om sig själv. Från Finland till Skara, en fantastisk resurs för oss i Skara. Tack Kenneth! Själv somnade jag en stund efter det att Matilda och Rickard farit, vaknade efter ett par timmar och kände mig blåslagen.....jiiises, jag har träningsvärk..?!?!? Hoppsan hoppsan, jag har nog sagt det förut men nu är det verkligen dags att börja träna sig själv. Winter blir ju inte mindre......Skall bli kul att se dokumentationen av all filmning. Många timmar finns där när alla hundar filmats. Förarvurpor blev det ju några denna helg oxå...:) Ja det var bra jobbat av alla. Pernilla var på plats och stretchade hundarna efteråt. Nu blir det vintervila i C-arbete för de flesta och fokus på spår och lydnad.
Matilda o Bubblis klarade även inträdesprovet till försvarsmakten. Kul! Och Matilda, du har en liten stuga här när du så behöver.


....och fantastiska lilla Clara som mäktade med denna helg helt galant. Undrar om det finns någon tjej mer med ett sånt tålamod!

Finns endel bilder från lägret att börja göra i ordning. Börjar med denna härliga.

5 kommentarer:

  1. Hej låter som en kanonhelg....

    Monica

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig helg ni har haft:)Härlig bild.
    Kram från oss i Bor

    SvaraRadera
  3. En riktigt trevlig helg! Clara brås väll på sin mor... :))

    SvaraRadera
  4. Stugan blir nog använd ska ni se;) Tack för en trevlig helg!

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Igår satt jag FYRA timmar och kollade på förra helgens resultat och hur Niklas arbetade som figge!!!! HAN KOMMER ATT BLI KANOON MED KENNETH HJÄLP...jag gillar hans ödmjukhet i fig.arbetet!
    Jag såg också både Anders (när han vurplade...hihii) och lilla Winters framgångarna precis som för er alla i hela gruppen. Ni är bara så fantastiska med en enorm vilja att tar sig framåt...!
    Jätte kul med denna gruppen på 20 ekipage!!!!

    Vi ses imorgon på tomteparaden, resten har jag meilat!

    Hälsningar Tuija
    http://niraskriver.blogspot.com

    SvaraRadera