lördag 23 januari 2010

Världens bästa gäng!

Jag kan inte säga annat. Det är så himla roligt att vi lärt känna er allihop.
Det är veckans höjdpunkt när vi samlas gemensamt och tränar!

Idag var det åter många bilar utanför ridhuset.
Individuell träning, platsläggande i grupp med och utan störning, ringträning mm.
Efter träningen körde Anders Matilda med hundkärran till Vinninga.
Själv åkte jag hem, röjde undan i köket och satte på kaminen och bara njöt av lördagen. Imorgon träffas vi igen några av oss uppe på Kinnekulle.

Jag vet att många nu längtar till det här:
Värme och spår:) God kväll alla!

5 kommentarer:

  1. Klart vi är världens bästa gäng! Jag är också så himla glad över vårt lilla ipo gäng..Viklet samarbete och inget tjafs! suveränt! Vad skulle jag gjort utan er?? KRAM

    SvaraRadera
  2. Ja, tack Kicki för att du väckte mig idag:)
    Maria

    SvaraRadera
  3. Jag samtycker.........! Ni alla är helt fantastiska människor. Det här har gett extra krydda till livet!

    Vi ses på kullen, glöm inte av korven om du vill grilla!

    Kram Tuija

    SvaraRadera
  4. NU FINNS DET BILDER ATT HÄMTA PÅ NIRAS SIDA!
    http://www.qwerro.se/Nira

    kram Tuija och jätte tack för en trevlig dag!

    SvaraRadera
  5. Jag håller verkligen med ! SPÅR SPÅR SPÅR ! Nu har vi tragglat lydnaden jättelänge, det är dags för ombyte :)
    Tack för att ni är som ni är, det är det bästa som hänt mig o mina underbara hundar o vår motivation (kanske inte hundarnas, men i alla fall min)
    Kram

    SvaraRadera