måndag 4 januari 2010

Vinter Winter







Så var det bevakning igår, Anders och Umza var där med flera ur IPOgruppen. Själv hade jag hostat halva natten och tog det lugnare. En koppelpromenad upp till 49:an och Heden och där vart det såå mycket snö. Jobbigt minsann att pulsa och inte särskilt bra för förkylningen.
Winter älskar Vintern, vill gärna vara ute hela tiden...går och lufsar i trädgården. Fann sin kära boll under massorna och fick att göra ett tag.

Det blir ingen Freddie Steen till helgen. Konditionen är inte i sin bästa form, vi får se över vårens andra utställningar.

I kväll tänkte jag köra ett klickerrace i köket med honom men nu är det dags för en promenad först. På Söndag hyr vi ridhuset igen, anmäl intresse på IPO-bloggen.

Kram

3 kommentarer:

  1. Vilka härliga bilder! Fick du tag i veterinären?

    Kram Tuija

    SvaraRadera
  2. Jo, jag har pratat med veterinär. Men de tycker jag skall avvakta ifall han får feber. Tempar varje dag. Försöker att kolla hals, men du kan hjälpa mig igen på söndag.

    SvaraRadera
  3. Alla får inte alltid feber! Jag ska kolla på söndag...vilken veterinär är det????
    Kram Tuija

    SvaraRadera